Saturday, May 16, 2009

Free smart tag~ :)

I've been tagged by my loveliness- Sara :) (and since saya 'rajin' untuk membuat pekara lain, saya buat la benda nie! hahah :P)

1)Upload gambar kegemaran anda?Kenapa anda suka gambar ini?



Saya suka gambar ni sebab macam gamba zaman dolu- dolu... erk, mungkin sebab black & white kot.. :P

2)Bila kali terakhir makan pizza?
Semalam... hasil air tangan sendiri sebab my Mom had been asking for quite sometimes~ hee

3)Lagu terakhir yg anda dengar?
Erk, Halo by Beyonce :)

4)Apa yg sedang anda buat selain dari selesaikan tag ini?
Browsing the internet; checking on my Fb.. haha

5)Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn panggilan apa?
Hmm, saya tiada nama timangan. Dari kecil saya dipanggil dengan nama Mira, kadang- kadang Amira. Kalau Mak atau Ayah panggil Siti Amira tu, rasanya... macam ada buat salah.. ngeheh :P

6)Tag lagi 6 org *soalan seterusnya ada kaitan dgn org yg anda tag!hmph!
1. Tati
2. Farhanna
3. Qis
4. WLT
5. Amy
6. Sesiapa yang rajin; tanak tag yang weddingnye dah dekat... huhu, takut. haha :P

Siapa org No. 1 pada anda?
Sepupu terapat saya.. :)

Org No.3 ada hubungan dgn sesiapa?
Dengan En A.. haha

Kata sesuatuh berkenaan org No.5?
Bakal penggantin juga- and ticker kami menunjukkan sisa masa yang lebih kurang sama tp, dia sangat advance! Saya mahu rajin dan pantas sepertinya :D

Bagaimana dgn org No.4?
Dia selalu mendapat bargain yang hebat- terutama dangan fabrik lace beliau... dan dia meletakkan benchmark yang tinggi untuk saya mencari bargain seperti itu... tp, tanpa perlu ke seberang. bole? hahah :P

Siapa org No.2?
Orang Melaka juga!! dan bakal penggantin juga!! :) kami mahu share info sebanyak mungkin :D

Bagi pesanan pada org No.6
Saya berbesar hati jika anda ingin menjawab 'tag' ini... boleh kenal anda lebih lagi harapnya~~ :)

9 comments:

hidden.wing said...

haha...ala dear, mine not Solstiss :P

nik erwan will pick the best for u, dont worry!

sweet cravings said...

wlt: hehe, x pe je, yg penting; value for money tp, best.. :) nik erwan will only do my baju nikah... reception tatau lg.. huuhuh

A'XTEQS said...

cnteknya awak..sweet sunggoh

anil said...

er...itu saya diatas tu

A'xteqs-anil

hak..

sweet cravings said...

hehe, anil~~ :"> time kasih.. heheh

Qis said...

mira... malas nak buat tag bleh x? hehehee...

emm stuju dgn anil. cute sgt masa gambar tunang tu...

sweet cravings said...

Qis, xpe je... but sila habis kan the 'how part' anda cepat! heheh..

time kasih juga utk anda :">

Tati Aziz said...

Kak Mira!
I x dpt baca ur blog til now!
I asek update je x bace2 sgt..
hahaha..
i'm soo gonna do ur tag w'pon telah
basi..uhuhuhu...
i miss u so much!!! :)

sweet cravings said...

Tati!! I miss you too! hee :D no probs darl.. u can do that anytime.. no rush~ hehe